2 girls suck one dick2 girls suck one dick Login Register Contact Us

I conditioner like looking for men anal lubes hustlers

lonely female Anastasia
 Last seen 31 minute

About

I tried anal masturbation for the first time today and without thinking I used hair conditioner as lubrication. However, I've searched for this on the internet and it says conditioner isn't very good lube. It's been five hours now and I feel fine No itchiness or pain down there. Most of chemicals in conditioners won't kill you but putting it in you is not something you should make a habit of.

Name: Jessi

Years old: 21
Where am I from: I was born in Finland
Hair color: White
I like to listen: Hip hop
Hobbies: Cooking

Thanks for the tip. All rights reserved. There's a burning sensation but somehow I kinda like it. FedoraTheExplora commented. No hand lotion in the bathroom?

Can you use lotion or conditioner for anal sex lube?

Filtered by:. I do not know if it really burns but I will give it a try someday. I think that would be the last time I would use conditioner for anal sex. 1 2 template Next. JoeyBaby commented. Does anyone here try that too? Forgot password or user name?

30 liquid assets every gay man should know

Lol, I like your sense of humor. But with the use of conditioner as lube, anal sex won't smell. Also if you don't have one around, you should have used his spit or rimmed you first. Posts Latest Activity Photos. If I was also in that moment, I will never do it again.

I guess you guys are beginners in anal thing. If you've always been into anal ever since, you should have always have lube within arms reach. Conditioner Anal LubeAM. So me and my guy was having sex in the bathroom when in a sudden he whispered that he wanted to penetrate my anus.

JenniferFray commented. Well, that's already in our human nature. AirAngelsAmaze commented.

They should use it in their pubes instead. Logging in Remember me.

What is it with people who use different liquid products and trying it out as lube? Lol baby oil not really a good lubricant for dick pleasure either. JenniferFray Thanks! Fukkmeeplezz9in commented. We tried it out of curiosity and we have the same result. I hope what happened to you guys be a lesson. Tags: None. If nothing is available then I would surely use that. Conditioner Anal Lube. Well, you can use baby oil if it's available, it doesn't burn and it is effective.

of 2. That is what I am thinking also, lotion is one of the most common used lube. Same for me. I don't know about that I mean, shit is shit, no matter what you cover it up with.

Conditioner as anal lube?

Help Go to top. You can use his spit if there is no lube around. Maybe it is not available at that moment. Log in. Comment Post Cancel.

StoveLove commented. AnniePath commented. Well, at least you know your ass gonna have a brilliant shine after. I don't have any lube at that moment so we used conditioner anal lube, it worked but it kinda burns and It's not that satisfying as to using a lube. Teanett commented. Movievestre commented. Last edited by StoveLove ;AM. Haven't tried that yet and I have no plan of trying. I haven't thought of that but since you said it burns no thanks.

Well, we cannot do anything about what happened to them. Yes No. OK Cancel. Since you mentioned that it hurt like hell, then I have no plans of using that already. Just because it is wet and it makes you feel that slippery or smooth, doesn't make you sure that it would work the same way down there. Have you ever tried using it before? At least we've got to know that conditioner is not an effective anal lube.

Our new persons

horny babes Isabelle

I can't imagine I'm the only one that enjoys this

cutie escorts Elena

Lol nope.

beautiful housewives Kathryn

Gay sex is a wonderland of fluids, liquids, lotions, and lubes — and a smart bottom is basically a chemist.

hot asian Jovie

Got a date tonight and you know things might get spicy?

lonely whore Jolene

Lubricants, or lubes, can make sexual activities more enjoyable and comfortable by reducing friction.

stunner babe Sasha

Lol nope.